GESLAAGD !!!!!!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Tim Heuvel - WaarBenJij.nu GESLAAGD !!!!!!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Tim Heuvel - WaarBenJij.nu

GESLAAGD !!!!!!!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

15 September 2005 | Nederland, Maastricht

Eindelijk is het dan zo ver!! Vijf jaar lang (Inderdaad, een jaar langer dan nodig was :)) heeft het bloed, zweet en tranen gekost en nu heb ik dan eindelijk een titel: Tim van den Heuvel Bsc (Bachelor of applied biosciences, geloof ik). Voor de geinteresseerden: Ik ben afgestudeerd met een 9, jeuij.

De laatste berg is dus beklommen en nu is het tijd om me volledig op het grote avontuur te storten. Over twee weken zal ik het vliegtuig betreden en deze wereld een tijdje vaarwel zeggen. Ik ga namelijk voor 3 maanden (en een beetje) mijn geluk in Zuid-Oost Azie beproeven. Voor de ignorants onder ons: In Thailand ga ik een tijdje vrijwilligerswerk doen. Daarna komt mijn vriendinnetje (Floor) me opzoeken en zullen we backpacken door Cambodja en Vietnam.

Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om gedurende mijn reis deze site te bezoeken. Ik probeer zo vaak als het mogelijk is een reis-update te plaatsen, zodat het thuisfront op de hoogte blijft van mijn reilen en zeilen. Als de techniek het toe laat zullen ook enkele foto's op deze blog worden geplaatst.

Ik kan in elk geval niet meer wachten.
Jullie horen nog van me.

Groetjes

  • 16 September 2005 - 05:57

    Paul:

    Daag ex-medewerker, good bezig!!! Veul plezeer op verkansie. Allein zielig veur Veritas. Die hebben het al moeilijk zat in de 4e klasse en geis dig aug nog weg. Hebben ze nog waal 11 man dan. Groetjes oet Rooj

  • 16 September 2005 - 06:11

    Huub, Ine En Renske:

    Hoi Tim,

    Proficiat!!!
    Is dat feest volgende week toch ook voor jou??

  • 16 September 2005 - 06:55

    Algayno F.:

    Zo getitelde Tim,

    van harte proficiat met het behalen van je diploma!
    Eindelijk hebben de donderdagavondjes met Karen zich uitbetaald!;))
    En nog wel een 9 ook, uitslover!!;))
    Alle gekheid op een stokje: chapeau!
    Je komt volgende week toch wel nog even langs he?

    A.F.

  • 16 September 2005 - 08:05

    Don:

    He Tim!

    Mooi, die is binnen! Gefeliciteerd en op naar de volgende zou ik zeggen.
    Maar eerst... Heb een geweldige tijd daar in het Oosten. Ik ben heel benieuwd naar je reisverhalen!

  • 16 September 2005 - 08:33

    Luus:

    Hey Tim! Wow, een 9 :-O Proficiat! Ik ben helaas pas over twee weken aan de beurt. Samen een feestje houden zit er dus niet in, want dan zit jij al in Thailand. Veel plezier iig daar in Azië en tot ziens!

  • 16 September 2005 - 08:41

    Gwen:

    Hee Tim, EEN 9!!!!!! Hoe heb je dat gedaan!?!?!?! In ieder geval heel erg gefeliciteerd etc. en heel veel succes en plezier daar, zal wel lukken he :D. Ben benieuwd naar de avonturen!!

  • 16 September 2005 - 09:15

    Siebe:

    Hey Tim,

    van harte met je titel!!
    Goed dat je het gehaald hebt zeg!Ik had het eigenlijk niet verwacht met maar 1 avond in de week bij Karen en toch nog een 9.....
    Maar toch, goed van je. Veel plezier op je reis in het oosten en we zien je wel weer verschijnen op de afdeling. Enne.....als je terug bent heb je natuurlijk ruim 3 maanden niet meer gesquached..........think about that!!

    gr. Siebe

  • 16 September 2005 - 09:31

    Mini:

    Hahaaaah! Goed werk!! Wauw, dat gaat mij niet gebeuren hoor zo'n hoog cijfer... Gefeliciteerd! Nu lekker in je hoofd al op weg naar Thailand. Gaaf! Succes met de laatste voorbereidingen en dikke kus aan Floor van mij!

  • 16 September 2005 - 09:33

    Bsc Hanne-coke:

    Hey Timmie!!

    Vanoet 't Zeudje wins ich dich van harte profisiat mit diene behaolde diploma en titel.
    Auch veul plezeer en sukses mit dien trip nao t verre oosten!

    veer zeen os weer euver ein tiedje in Mestreech! Leas dien avontuur waal in dien reisverheulkes!!

    De mazelen

  • 16 September 2005 - 09:36

    Karen:

    Hebben al die donderdag toch nog geholpen ;-)

  • 16 September 2005 - 10:42

    Kjoep:

    Yo Tim,

    Mooi man! gefeliciteerd vanuit een zonovergoten Amsterdam. Veel succes met de rest van je voorbereidingen en tot volgend weekend.

  • 16 September 2005 - 12:02

    Maarten:

    Hey Tim proficiat met je diploma een 9 poepoe doe maar ruig!!
    Heel veel plezier in het verre oosten.
    Greetz Maarten

  • 16 September 2005 - 13:15

    Marion:

    Hoi Tim! Proficiat met dit prachtige resultaat! En wie kijkt er nu op een jaartje? Veel plezier in het Verre Oosten en tot binnenkort, in ieder geval volgende week zaterdag.

  • 16 September 2005 - 15:31

    Petra:

    Proficiat met het behalen van je diploma. Een negen goed hoor. Veel plezier met reizen.

  • 16 September 2005 - 16:10

    Roel From Tha Hill:

    Heey timmy,

    als ex buurjongen ga je toch dingen missen die met je vrienden hebt beleefd. Helaas zien wij ons ni meer zo vaak als in de goeie oude tijden, maar misschien komen die tijden nog. Heel veel plezier in alles wat je gaat doen. en niet stiekem ergens gaan trouwen daar want we willen een groot feest!!!
    AJUUS

  • 16 September 2005 - 17:17

    Bibibianca:

    TIMMETJE!!
    proooofiiiiiiiiciiiiiiiat!! X X X
    Dus ik kom je niet meer tege in de kantine? :o damn!
    naja, viel spass :D
    zien we je dan bij de nieuwe afleveringen van 'groeten uit de rimboe'?
    :P
    tot... ziens?
    daaaaaaaaaag
    xXx

    ps. waaaarom was jij niet op de bbq??

  • 16 September 2005 - 17:23

    @udrey:

    Heey!!

    Uitslover ;)
    Ik probeer je achterna te gaan... zal wel niet lukken!! Maar ik had eigenlijk niet verwacht dat jij zo'n ontdekkingsreiziger zou worden :D
    Veel plezier on the other side ennuhh kiek uut voor overstekende giraffen!!
    hehehe

    xxx

  • 17 September 2005 - 09:27

    Gonny:

    Gefeliciteerd! Studiebol....een 9!
    Veel sukses in Thailand en plezier in Cambodja en Vietnam....
    Ik hou je in de gaten!
    Groet Gon

  • 17 September 2005 - 15:17

    Bart (wijn):

    HI Tim! gefeliciteerd en succes met je reis!

  • 18 September 2005 - 00:07

    Henk:

    Hé proficiat en gefeliciteerd ook met het resultaat! Ben trots p je. En..je actie in Thailand spreekt me aan! Heel goed, dat relaxte Bhoedisme, ook voor Floor! groetu!

  • 18 September 2005 - 12:15

    Carla, Maartje En Annemieke:

    Hey Tim. Proficiat, goed gedaan! We zien je volgende week nog. Groetjes

  • 18 September 2005 - 16:29

    Maickel Roost:

    hey Tim
    als eerste proficiat met t behalen van je titel.
    ik had t al gehoord van dennis dat je een hele tijd weg gaat uit ons koude kikkerlandje.bij deze wil ik je een super goede reis wensen en dat t maar een groot avontuur wordt, en daarna nog een mooie vakantie. groetjes Maickel & Cindy (cindy vanuit curacau)

  • 18 September 2005 - 18:20

    Ralf Custers:

    He Tim, proficiat man. Is de wereld groter dan de gemeente Hunsel en Adams? Ik wens je een mooie reis. Veel plezier!

  • 19 September 2005 - 06:07

    Dianne(ke Voor Jou ;) ):

    Whow Timmie! Eindelijk, lekker joh een negen. Gefeliciteerd! Ga je nog wel een keertje met ons fietsen voor vertrek? Enne... borrelen? Volgende week na de ALV bijvoorbeeld...

  • 19 September 2005 - 06:56

    Roger:

    Hey Tim

    Gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Leuke titel trouwens, nu weet ik ook wat ik voor een titel heb, hoort zich ruig aan. Ik wens je in ieder geval veel plezier in Azie en tot over een paar maanden.....

    De ballen

  • 19 September 2005 - 09:36

    Flo:

    Mhuahaha you rule :)

  • 19 September 2005 - 15:25

    Wouter & Marieke:

    Jo Tim, Gefeliciteerd! Goed gedaan! Geniet van het reizen en we gaan elkaar zien.

    Mazzel

  • 19 September 2005 - 18:04

    Annemie En Rob:

    Gefeliciteerd met het halen van je titel; nog wel met een negen. Dat doet Floor je niet na ;-))
    Veel plezier in Thailand en contreien

  • 20 September 2005 - 12:47

    Caroline:

    Hey tim,
    Weet je nog wie ik ben? ik heb ook een jaar lang met jou geploetert op die opleiding en ben ondertussen ook afgestudeerd. Ik wilde je proficiat wensen met het behalen van je diploma en heel veel succes op je reis. Ik ben echt stik jaloers. Nou ik zal de avonturen die je meemaakt vanzelf wel lezen.
    groetjes Caroline

  • 21 September 2005 - 07:19

    Daisy:

    Tim, nog van harte gefeliciteerd met je 9. Goed gedaan maar ik had er alle vertrouwen in. Geniet nu maar lekker van je reis

  • 22 September 2005 - 20:57

    Francy:

    Dag Tim, dubbel en dik verdiend, je 9! En ik kan het weten, want ik was erbij tijdens je presentatie. Overigens, je titel nu is "Bachelor of Applied Sciences". Ik wens je een fantastische reis toe!

  • 29 September 2005 - 12:31

    Ramon:

    Hey Tim. Proficiat met het behalen van je Diploma, een 9 nou dat wil ik ook wel!!! Veel plezier tijdens je reis. Groeten Monny

  • 29 September 2005 - 18:01

    Hans Vries:

    Van harte gefeliciteerd met je diploma en alvast goede reis.
    Groeten van Jolande, Hidde en Isabel.

  • 30 September 2005 - 09:45

    Rotte Appel:

    Hé Timmieh! Heb je niet gevraagd waarom je geen 10 kreeg? ;) Netjes gedaan joh en hou jezelf goed in de bush!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2006

Zenks

01 Januari 2006

Eind goed, al goed :)

25 December 2005

Mewwy Chwismis

20 December 2005

Herfst in Vietnam

13 December 2005

Back in the days in Nam...
Tim
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 59729

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2005 - 05 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: